torstai 13. maaliskuuta 2014

Monen vuoden urakka?

Puuvillalangat huutelivat kaupan hyllystä minulle ja tulipahan sitten ostettua Novitan ihania uusia värejä. Pitäisiköhän ensin saada aiemmat työt valmiiksi?






Eikös olekin herkkuvärit! Mallina käytin kirjan 200 virkattua ruutua mallia Paju, tosin minulla ei kyseistä kirjaa ole, joten laskeskelin silmukat kuvasta ja saatoin tehdä jotakin eri tavalla mitä alkuperäisessä mallissa.

Täällä ollaan kärsitty flunssasta ja vatsataudista, nyt onneks rupeaa jo hellittämään. Kyllä harmittaa kököttää sisällä kun ulkona on niin ihana kevätilma!

2 kommenttia:

  1. Ihanat värit!!!! <3
    Mä olen haaveillut tuosta kirjasta. En yleensä kaipaa ohjeopuksia, vaan haluan soveltaa esim. netisn ja lehtien ohjeita omaan käyttööni, mutta erilaisia ruutuja olisi hauska oppia! Siis ihan valmiiksi suunniteltuja, ei itse sovellettuja!
    Paranemisia!

    VastaaPoista
  2. Itekin olen monesti kirjastosta noita ruutukirjoja lainaillut mutta haaveilen omasta, nytkin mietin pitäisikö tuo peitto tehdä kahdenlaisesta erilaisesta ruudusta, vaikkakin samoilla väreillä...mietitään mietitään. Kiitos, yritetään parantua :) alkaa nyt jo tympiä tämä sairastaminen :/

    VastaaPoista